مصاحبه کی روش با شبکه ضد انقلاب بی بی سی..!!!!
وبلاگ رضاپورمرادی
untitled-2ذیرذیبرذسلذسب.gif
>
لینک های وبلاگ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس تجربی و آدرس tajrobienghalab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





داستان عجیب مصاحبه مربیان فوتبال با رسانه‎های ضدانقلاب و
 
 
 
بی توجهی فدراسیون فوتبال/
 
 
 
اگر با قطبی برخورد می‎شد امروز کی‎روش مقابل دوربین بی‎بی‎سی نمی‏رفت!

 

 گروه ورزش :  شرایط آشفته حاکم بر فدارسیون فوتبال موجب شده است تا در شرایطی که مدیران این فدراسیون درگیر مسائل حاشیه ای همچون برخی پرونده های مالی هستند، اتفاقات عجیبی در فدارسیون فوتبال رقم بخورد و سرمربیان تیم های ملی که طرف قرارداد این فدارسیون هستند، در هفته های اخیر میهمان شبکه های ضدانقلاب وابسته به دولت های بیگانه باشند.

به گزارش رجانیوز، پس از مصاحبه اصغر شرفی و حسن روشن با شبکه های ضد انقلاب بی بی سی و صدای امریکا، روز گذشته و در کمال تعجب کارلوس کی روش مقابل دوربین شبکه بی بی سی فارسی رفت تا مشخص شود نظارت فدارسیون فوتبال بر امورات مجموعه تحت مدیریت خود تا چه حد ضعیف و غیرقابل اعتماد است. 

کارشناسان و صاحب نظران بر این عقیده اند مصاحبه کارلوس کی‌روش می‌توانست هرگز با این شبکه تلویزیونی انجام نشود اما بی توجهی مدیران فدراسیون فوتبال در توجیه فضا برای سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال باعث شد کارلوس کی‌روش در برابر دوربین تلویزیونی بنشیند که بارها علیه مردم ایران اقدام به فعالیت کرده است.

قطعا اگر مدیران فوتبال ایران از تجربه حضور افشین قطبی در این شبکه تلویزیونی و اظهارات ضد ایرانی و خلاف واقع وی در بی‌بی‌سی فارسی درس گرفته بودند پیش از حضور کی روش در این شبکه ضد ایرانی وی را در جریان سیاست ایران در قبال این شبکه قرار می‌دادند تا وی از پذیرش پیشنهاد آنها برای انجام مصاحبه خودداری کند اما غفلت مدیران فدراسیون فوتبال باعث شد دومین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در برابردوربین این شبکه ضد ایرانی بنشیند.

بدون تردید اگر مدیران فدراسیون فوتبال در زمان عقد قرارداد کارلوس کی‌روش به وی متذکر می‌شدند انجام مصاحبه با برخی شبکه‌های ضد ایرانی خلاف اصول و مقررات کشور است هرگز کی‌روش تن به چنین کاری نمی‌داد چون وی به عنوان یک مربی حرفه‌ای خود را ملزم به پیروی از مقررات می‌داند.

قطعا همانگونه که مربیان خارجی در بدو ورود به ایران و آغاز همکاری‌شان با ورزش ایران مقوله حجاب اسلامی برای خانواده خود و مقررات اسلامی ایران را می‌پذیرند در صورت تاکید مدیران ورزش ایران موضوع عدم همکاری با شبکه های ضد ایرانی را نیز می‌پذیریند اما وقتی کسی به آنها اطلاع ندهد نمی توان انتظار داشت آنها خود راسا اقدام به چنین کاری بکنند. 

به نظر می رسد لازم است مسئولان فدارسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به خاطر این اقدام کی روش در مصاحبه با یک رسانه ضد ایرانی برخورد متناسب را با وی انجام بدهند و برای این رویه مقرارت خاص خود را تنظیم کنند. موضوعی که اگر پیش از این و در قبال مصاحبه افشین قطبی فکری به حال آن شده بود، امروز شاهد این اتفاقات غیر قابل توجیه در فضای رسانه ای و ورزشی کشور نبودیم.

 

کد خبر:147252 -بر گرفته از http://rajanews.com

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:24---3 خرداد 1392
مقصر فدراسیون هست کی روش باید اخراج شود...وقتی از عمان 3 تا می خوریم. قطر»لبنان«کره جنوبی چکارمان می کنند.::

حسین
ساعت11:19---3 خرداد 1392
آقــــای کفاشـــیان باز هم بخنــــد....!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 خرداد 1392برچسب: اخبار, فوتبال, تیم ملی, ضد کی روش, ] [ 10:32 قبل از ظهر ] [ رضاپورمرادی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ کلاس تجربی مدرسه انقلاب اسلامی خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وبلاگ

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 47241
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1





رضاپورمرادی